Zbiórka dla poszkodowanych w powodzi
Jako Bank Spółdzielczy jesteśmy wyjątkowo blisko dramatycznych wydarzeń jakie rozgrywają się na południu naszego kraju, w tym również na terenie powiatu złotoryjskiego gdzie koncentruje się nasza działalność
Pragniemy poinformować naszych członków i klientów Banku, że w zrzeszeniu banków spółdzielczych Grupy BPS utworzono specjalne konto na które można przekazywać środki z przeznaczeniem dla poszkodowanych w powodzi na terenach dotkniętych klęską żywiołową, w tym w szczególności na terenie województwa dolnośląskiego i opolskiego.
Wpłaty można przekazywać na rachunek 79 1930 0005 7002 0000 1079 0002 (odbiorca Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.)
W tytule prosimy wpisać : Pomoc dla powodzian
Zbiórka trwa do 30 września 2024r.
Przyłączmy się do zbiórki. Decyzją Zarządu Powiatowego Banku Spółdzielczego w Złotoryi, przekazano na ten cel darowiznę w kwocie 10.000 zł
Szanowni Klienci,
Przypominamy o konieczności regularnej aktualizacji danych osobowych w naszym Banku w szczególności dowodów osobistych
Zgodnie z wymogami Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu art. 34 bank jest zobowiązany do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego oraz zapewnienia, że dane klientów są pełne i aktualne.
W związku z powyższym Powiatowy Bank Spółdzielczy w Złotoryi wzywa do dokonania aktualizacji danych osobowych. Zmianę danych osobowych - w tym dowodów osobistych - mogą zgłaszać Państwo osobiście w placówkach Banku. Osoby korzystające z bankowości internetowej , informujemy o możliwości sprawdzenia swoich danych w zakładce - Ustawienia - Moje dane.
Ustawodawca wskazuje na uniemożliwienie Klientom przeprowadzenia transakcji za pośrednictwem ich rachunków oraz rozwiązanie umowy, jeśli Bank nie będzie miał możliwości zastosowania środków bezpieczeństwa finansowego (w tym weryfikacji tożsamości na podstawie ważnych dokumentów). W sytuacji niezgłoszenia w Banku zmiany dokumentu tożsamości i nie przedstawienia nowego ważnego dokumentu może spowodować to, że wstrzymamy Państwu możliwość przeprowadzenia transakcji za pośrednictwem rachunków, w tym Bankowości elektronicznej. Na dalszym etapie może zakończyć się to rozwiązaniem wiążącej nas umowy. Możliwość pełnego korzystania z rachunków Bank przywraca, gdy otrzyma od Państwa wymagane dokumenty.